Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Oblepikha Oil Complex For Hair Ends ( Review )

Γεια σας Κορίτσια !

Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για το Λάδι μαλλιών από την +Natura Siberica Greece. το Oblepikha Oil COMPLEX For Hair Ends. Oblepikha (Ιπποφαές) Oil Για  τις άκρες των μαλλιών.
Καταρχήν να πω πως η συσκευασία του και όχι μόνο του συγκεκριμένου προϊόντος είναι απλά υπέροχη. Εγώ σίγουρα με το που τελειώσει το προϊόν θα κρατήσω το μπουκαλάκι γιατί σίγουρα θα μου χρησιμεύσει σε κάτι. ( 50ml )

natura siberica - Λάδι για τις άκρες των μαλλιών


Τα μαλλιά μου είναι κανονικά προς ξηρά και επειδή τα έχω πολύ συχνά πιασμένα πάνω αγριεύει η τρίχα και σπάει. Πριν πάρω το λάδι είχα την μάσκα της +Natura Siberica Greece για ταλαιπωρημένα μαλλιά και είδα και με εκείνη μεγάλη διαφορά. 

Το λαδάκι αυτό , υπόσχεται : Άμεση λείανση και επιδιόρθωση της ψαλίδας. Ορατή αποκατάσταση της δομής της τρίχας, κάνοντας τα μαλλιά ελαστικά. Προστατεύει από την έκθεση στη θερμότητα κατά τη διάρκεια του θερμού styling. 

Πραγματικά κάνει όλα αυτά που υπόσχεται και μου έχει αρέσει πάρα πολύ... Εγώ βάζω αρκετά γενναιόδωρη ποσότητα στο χέρι μου , τρίβω το λαδάκι ανάμεσα στις παλάμες μου και μετά κάνω κινήσεις στα μαλλιά μου , ξεκινώντας λίγο πιο κάτω από την ρίζα των μαλλιών έως τις άκρες με κινήσεις σαν να βάζουμε αφρό στα μαλλιά μας. Στις άκρες δίνω περισσότερη προσοχή λόγο ψαλίδας και μεγαλύτερης ξηρότητας.

Έχω δει διαφορά στα μαλλιά μου , τα κάνει πιο μαλακά και νιώθω ότι όντως έχει καταφέρει να αποτρέψει την πολύ ξηρότητα στις άκρες ενώ τα μαλλιά μου ήταν για κούρεμα.

Και τέλος να σας πω , πως δεν έχει Parabens.

Ελπίζω να σας άρεσε το Post και να σας βοήθησα λίγο αν ήσασταν σε δίλημμα , να το πάρω , να μη το πάρω.

Θα τα πούμε σε επόμενο post.

Υ.Γ : θα χαρώ να μου αφήσετε σχόλιο να μου πείτε την δική σας γνώμη για αυτό το προϊόν , η αν έχετε κάποια έξτρα απορία.

Η σελίδα της +Natura Siberica Greece με το λαδάκι : ΕΔΩ

χχχ 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3