Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

REVIEW- ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΥΧΙΩΝ elixir No.327


Γεια σας........!!!
Πραγματικα δεν εχω λογια για αυτα τα βερνικια , ειναι απλα υπεροχα , εχουν απιστευτο χρωμα , και η διαρκεια τους χωρις να εχετε πολλα πολλα με νερα ( πλυσιμο πιατων κτλ κυριως για μαμαδες δουλειες) η διαρκεια τους ειναι και εβδομαδα μαζι με το γυαλιστικο που ειναι και βαση και top coat μαζι.... αλλιως αν ειστε μανουλες τοτε 3 με 4 μερες , αντεχουν......

Τα λατρευωωωω ειναι τελεια.... Εγω τα αγοραζω στην τιμη των 2€ στην πολη μου απο ενα μικρο μαγαζακι, και εχω δει οτι στο ιντερνετ οι τιμη τους κυμαινεται απο 2,50€ και ανω.... Αν εχετε βρει καπου με 2€ και εσεις σε online καταστημα , αφηστε το μου σε σχολιο..... 




Νο.01

Ελπιζω να σας αρεσε το post.... 
Επειδη εχω πολλα βερνικια της elixir θα σας κανω ξεχωριστα post με τα χρωματα που εχω... μεχρι τοτε 
Kisses....



ΥΓ: Δεν κανω διαφημιση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3