Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

UNBOXING o farmakopoios mou

Γεια σας Κορίτσιαααααα..........

Σας έχω τρελάνει στα unboxing post αλλά νομίζω ότι σε πολλές από εσάς σας αρέσει... και έτσι σήμερα έχω να σας δείξω 3 πραγματάκια που αγόρασα από το ofarmakopoiosmou.gr. Δεν θέλω να αγοράζω πράγματα που δεν χρειάζομαι και έτσι επιλέγω φαρμακεία που έχουν την καλύτερη προσφορά σε αυτό που θέλω να αγοράσω και γι ' αυτό παίρνω λίγα λίγα πράγματα από διαφορετικά φαρμακεία... Ας ξεκινήσουμε...

Είμαι στο δρόμο και μόλις πήρα το δεματάκι μου...







1) APIVITA Express Beauty Μάσκα Περιποίησης ,Αντιρυτιδική & Συσφιγκτική μάσκα με σταφύλι ,     2 τεμάχια των 8 ml :

Για αντιγήρανση προσώπου , Σύσφιξη & επανόρθωση , Αναζωογονεί , ενυδατώνει & βελτιώνει την ελαστικότητα & τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας.

Τιμή φαρμακείου : 2,40 ευρώ

2) KORRES Cucumber Fresh De Puffing Eye Mask , 8ml

Δροσερή μάσκα ματιών με αγγούρι για ξεκούραστο βλέμμα , ιδανική για τους μαύρους κύκλους & τις σακούλες κάτω από τα μάτια.

Τιμή φαρμακείου : 2,77 ευρώ

3) Intermed Luxurious Sun Care Hydrating Antioxidant Mist Face & Body 400ml

Νερό για πρόσωπο & σώμα για μετά την έκθεση στον ήλιο , με υαλουρονικό οξύ , για την ενυδάτωση & την προστασία από την πρόωρη Γήρανση.

Τιμή φαρμακείου 3,90 ευρώ


4) Τα δειγματάκια είναι δώρο από το φαρμακείο..!!



Και κάπου εδώ τελειώνει το post...

Για οποιαδήποτε απορία , αφήστε μου σχόλιο...

Kisses


Υ.Γ : Δεν κάνω διαφήμιση



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3