Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

GLOWBOX ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ''unboxing'' 2015

Γεια σας Κορίτσια μου!!!

Σήμερα το πρωί μου ήρθε για ακόμα έναν μήνα το +GLOWBOXgr του Σεπτεμβρίου... Ανυπομονούσα πάρα πολύ να δω τι περιέχει μέσα και ευτυχώς για εμένα είμαι από τις τυχερές γιατί μέσα στο κουτί έτυχα αυτό που ήθελα πολύ να τύχω και μιλάω για το Balmi ενυδατικό lip balm... Eχει και το αγαπημένο μου φούξια χρώμα...
Σαν κουτί γενικά εμένα για ακόμα έναν μήνα μου άρεσε , άλλωστε να θυμάστε ότι τα προϊόντα που βάζουν μέσα είναι περισσότερης αξίας οπότε δεν υπάρχει λόγος να απογοητευόμαστε από τέτοιου είδους κουτιά.

Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες , δηλαδή θα το ανοίξουμε παρεούλα... ( πάντως το μόνο που με παραξένεψε είναι ότι το χαρτί περιτυλίγματος ήταν από κάτω όπως όταν το ανοίγουμε εμείς και μετά βάζουμε τα προίόντα από πάνω.αλλά εντάξει δεν με πειράζει κι όλας)

Ας αφήσω όμως τα πολλά πολλά και ας ανοίξουμε μαζί το κουτάκι του Σεπτεμβρίου!






1<3 BALMI / Moisturising Lip Balm / 6.90 ευρώ
( full size στο κουτί)


Ενυδατικό χειλιών με βάλσαμο , αντιηλιακούς δείκτες προστασίας , αντιοξειδωτικά , jojoba oil και shea butter σε διάφορα αρώματα. Η ιδανική προστασία για όλους τους μήνες του χρόνου.
Το μοναδικό , κωνικό σχήμα του εξασφαλίζει τέλεια εφαρμογή ακόμα και με κλειστά μάτια! θα το απλώσεις μόνο του , κάτω από το κραγιόν σου ή και πάνω από αυτό για έξτρα λάμψη.
Εγώ έχω το άρωμα Rasberry flavour


 2 <3 Shephora Βερνίκι νυχιών 
Εχω άλλο ένα βερνίκι νυχιών πάλι από το +GLOWBOXgr  , αλλά αυτό δεν το λέει μέσα στο χαρτάκι οπότε δεν ξέρω τι παίζει... πάντως η απόχρωση του είναι η gipsy.


3 <3 NUXE / Creme Fraiche De Beaute Light / 30.50 ευρώ / 50 ml
( Κουτί : Δείγμα 15ml) 

Λεπτόρρευστη κρέμα που διεγείρει τα υδροφόρα κανάλια του δέρματος αποκαθιστώντας την υγρασία , επαναφέροντας την λάμψη και βελτιώνοντας συνεχώς την υφή της επιδερμίδας.
Την απλώνεται πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό της επιδερμίδας σου σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών.
Είναι διαθέσιμη στα φαρμακεία



4 <3 BIODERMA / Atoderm PP Baume / 16 ευρώ / 200 ml
( Κουτί : Δείγμα 8 ml )

Eνυδατική κρέμα με βιταμίνη PP για τις ξηρές περιοχές του σώματος. Αποκαθιστά το υδρολιπιδικό φιλμ της επιδερμίδας και την βοηθά να ανακτήσει την ελαστικότητα της.
θα την χρησιμοποιήσεις στο σώμα και το πρόσωπο μετά τον καθαρισμό κάνοντας απαλό μασάζ με κυκλικές κινήσεις και θα περιμένεις να απορροφηθεί.
Διαθέσιμο στα φαρμακεία.


5 <3 HILFIGER / Woman Pear Blossom / 30.55ευρώ/30ml & 51.80 ευρώ / 50ml
(Κουτί: 2 δείγματα σε σπρέι 1,5 ml / δείγμα)


Το pearl Blossom μεταφέρει ένα μοναδικό συναίσθημα που απορρέει από τις ζωηρές νότες αχλαδιού , νερόλι βατόμουρο που συνδυάζονται μοναδικά με σανταλόξυλο και κέδρο.
( Μυρίζει τέλεια , και μετά το αγαπημένο μου άρωμα Diamond από christian dior , αυτό είναι το δεύτερο )
Το βρίσκεται στα Hondos center


6 <3 MESSINIAN SPA / Μάσκα Μαλλιών με Ρόδι και Δαφνέλαιο / 6 ευρώ
( Κουτί : full size )

Εμπλουτισμένη με ΠΟΠ εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας , ρόδι , δαφνέλαιο , πρωτεΐνες σταριού και μελιού , αλόη και βιταμίνες , αυτή η μάσκα μαλλιών θα ενυδατώσει , θα θρέψει και θα τονώσει μοναδικά την τρίχα.
Απλώστε την σε όλα το μήκος των μαλλιών αποφεύγοντας την ρίζα μετά το λούσιμο. Άσε την να δράσει 10 λεπτά και μετά ξέβγαλε την με άφθονο νερό. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα , κατά την διάρκεια της εφαρμογής , τύλιξε τα μαλλιά σου με μια πετσέτα.
( Κορίτσια αν είναι και σαν το scrub που έχω για πρόσωπο και σώμα τότε σίγουρα είναι και αυτή η μάσκα ένα εκπληκτικό προϊόν)   

Την βρίσκεται στο e-shop του www.messinianspa.gr



+  +GLOWBOXgr  EXTRA!!!!!!! / KITCH / I AM / 5αδα 12 ευρώ
( Κουτί : Full size , άρα 2,40 κάπου εκεί το ένα)

Το απόλυτο αξεσουάρ από την εταιρεία kitsch!
Φορέστε το σαν λαστιχάκι για τα μαλλιά ή σαν βραχιόλι στον καρπό σας.
Διαθέσιμο στο Glowbox e-shop

Αυτό ήταν το κουτάκι Σεπτεμβρίου...
Ελπίζω να σας άρεσε και αφήστε μου εάν θέλετε ένα σχόλιο τι άρεσε περισσότερο σε εσάς
Θα τα πούμε σε επόμενο post ...
Mέχρι τότε ....
Κisses

INSTAGRAM : vasiliki_ni
FACEBOOK : vasiliki ni

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3