Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Review Περιποίησης Προσώπου -- Δειγμάτων και μη ( Apivita , Korres , Erre Due )


Γεια σας Κορίτσιαααα....!!!!!!!!!
Ένα έχω να σας πω , τρελαίνομαι να δοκιμάζω προϊόντα και κυρίως τα δείγματα. Παλιά τα πετούσα ή τα είχα πολλά χρόνια μέσα σε τσαντάκια και δεν έβγαιναν ποτέ μέχρι που έβλεπαν ένα ένα την σακούλα απορριμάτων...  Ας αφήσουμε όμως αυτά και να σας δείξω τι δοκίμασα ένα ένα και πως μου φάνηκαν....




ERRE DUE
Καθαριστικό τζελ προσώπου

Είναι ένα διάφανο τζελ το οποίο καθαρίζει αρκετά καλά το πρόσωπο και η μυρωδιά του είναι πολύ ευχάριστη... Μυρίζει φρεσκάδα...!!!





 

Face Scrub από την Αpivita
Μου αρέσει πάρα πολύ , είναι ένα απαλό scrub με μικρούς κόκκους που καθαρίζουν ευχάριστα το πρόσωπο...Η μυρωδιά του είναι ζαχαρένια... έτσι μου μοιάζει... Σαν εκείνα τα ζαχαρωτά με την πολύ ζάχαρη πάνω που είναι λίγο ξινά... Είναι τέλειο... !!

Επόμενη είναι η μάσκα προσώπου....


Δεν μπορώ να πω ότι μου πολύ άρεσε αλλά δεν είναι και χάλια... έχει άσπρο χρώμα προς το διαφανές και όταν την βάζετε στο πρόσωπο απλά γυαλίζετε γιατί είναι διαφανές όταν το απλώνετε...




Μάσκα Ματιών από τον Korres

Στην αρχή όταν την είχα παραγγείλει και την είδα έπαθα σοκ που ήταν τόσο μικρή... λες και είναι δείγμα... αλλά πραγματικά πρέπει να βάζετε πολύ λίγη ποσότητα επειδή απλώνεται εύκολα... μου αρέσει αρκετά... Είναι διαφανές και αυτή η μάσκα....


Serum Αντιρυτιδικό συσφιγκτικό & lifting
Μπορεί να μην είναι για την ηλικία μου αλλά πραγματικά μου άρεσε πολύ... είναι πάρα πολύ ωραίο και η μυρωδιά του μου θυμίζει χειμωνιάτικο γυναικείο αρωμα , :p


Αυτό ήταν το post...
Ελπίζω να σας άρεσε....
Τα λέμε σε ένα άλλο post....
Μέχρι τότε....
KISSES

Y.Γ: Δεν κάνω διαφήμιση
Instagram : vasiliki_ni

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3