Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Προϊόν Κατά των ατελειών του προσώπου ( Review )

Γεια σας Κορίτσια,

Άργησα πάρα πολύ να ανεβάσω κάτι αλλά όταν έχεις παιδί δεν είναι και τόσο εύκολο.
Σε αυτό το post θα σας πω την γνώμη μου για ένα προϊόν που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στις κοκκινίλες που βγάζω ανά διαστήματα στο πρόσωπο...
Το προϊόν αυτό είναι από την Oriflame και πραγματικά είναι υπέροχο και θα σας βοηθήσει πάρα πολύ.


Περιέχει αντιβακτηριακό αιθέριο έλαιο Τεϊόδεντρου και σαλικυλικό οξύ που καθαρίζει τους πόρους.
Αφού έχετε καθαρίσει το πρόσωπο σας περάστε το πάνω στα σπυράκια σας και αυτό θα σας τα ξηραίνει αμέσως. Μέσα σε δύο μέρες θα δείτε τα σπυράκια σας να εξαφανίζονται. Παρακάτω θα δείτε το στόμιο του.


Είναι ένα εύκολο στόμιο που το τοποθετείται πάνω στο σπυράκι σας πατάτε ελάχιστα και βγαίνει το προϊόν. Εγώ προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ απευθείας στην πάσχουσα περιοχή γιατί επειδή  κάποια σπυράκια έχουν και πύον και γενικά μπορεί να μεταφέρουμε το οτιδήποτε από το ένα στο άλλο αλλά και να μείνει πάνω στο στόμιο , εγώ αυτό που κάνω είναι πλένω πρώτα καλά τα χέρια μου και να το βάζω πρώτα στο δάχτυλο μου και μετά στην πάσχουσα περιοχή!

Επίσης είναι στα 15 ml και θα σας κρατήσει σίγουρα πάρα πολύ και δεν χρειάζεται να βάζετε πολύ.
Μπορείτε να το έχετε παντού μαζί σας και στις διακοπές σας γιατί δεν πιάνει πολύ χώρο , είναι σαν ένα Λιπ γκλος.

Αυτό ήταν το post , ελπίζω να σας άρεσε και σας το προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

Τα λέμε σε επόμενο post...
xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3