Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Collective Haul ''Wish'' | Part #1

Γεια σας Κορίτσια,



Σήμερα σας έχω ένα Haul Post από το +Wish και είναι διάφορα πραγματάκια , όχι μόνο μακιγιάζ.
Λόγο capital control δεν μπορούμε να κάνουμε αγορές από το εξωτερικό αν και κάποιοι μπορούν και κάνουν μέσω άλλης κάρτας αλλά αυτό είναι ένα θέμα για ένα ξεχωριστό post.
Να σας πω λοιπόν , πως με την κάρτα σας μπορείτε να αγοράσετε από το +Wish  χωρίς κανένα πρόβλημα και αυτό το ανακάλυψα τυχαία. Επίσης να σας πω πως είναι παρόμοιο με το Ebay απλά στο Ebay πολλά προϊόντα δεν έχουν μεταφορικά και το +Wish έχει στο κάθε προϊόν ξεχωριστά. Δεν θα βρείτε τίποτα κάτω από ένα ευρώ γιατί όλα ξεκινάνε από ένα ευρώ και συνήθως αυτά που έχουν ένα ευρώ , έχουν και το αντίστοιχο ποσό σε μεταφορικά , αλλά αξίζει από το να περιμένουμε πότε θα μπορέσουμε να κάνουμε αγορές από το Ebay.

Aς ξεκινήσουμε να σας δείχνω ένα - ένα τα προϊόντα που πήρα και επίσης να σας πω , πως αυτό είναι το πρώτο post γιατί θα υπάρχει και συνέχεια γιατί δεν μου έχουν έρθει όλα και περίμενα πολύ για να τα μαζέψω και να σας τα δείξω.



Aδιάβροχο & Ματ & Μεγάλης διάρκειας κραγιόν σε μορφή γκλος...
Πρώτη φορά είχα πάρει τέτοια κραγιόν από το Ebay πριν 2 χρόνια και φοβόμουν μη μου ερεθίσουν τα χείλη αλλά πραγματικά είναι απίστευτα τέλεια... Πολύ καλή απόδοση χρώματος και με την μια φορά , μεγάλη διάρκεια ακόμα και αν τρώτε η πίνετε και μεγάλη ποσότητα.
Αξίζει να τα πάρετε 100%.
Η τιμή του είναι στο 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά
Τα πήρα από ΕΔΩ




Η Διάσημη χτένα σε όλο τον κόσμο που δεν σπάει την τρίχα , που δεν σε πονάει όταν ξεμπερδεύεις τα μαλλιά και που όντως τα αφήνει λεία . ( Δεν ξέρω πως τα κάνει όλα αυτά αλλά ναι)
Μπορεί να μην είναι κάποιας επώνυμης εταιρείας αλλά νομίζω ότι δεν χρειάζεται καν να σκεφτόμαστε να αγοράσουμε κάποια επώνυμη τέτοιου είδους χτένα , αν και δεν έχω δοκιμάσει κάποια γνωστής εταιρείας ώστε να έχω πλήρη άποψη απλά από την στιγμή που αυτή μου προσφέρει όλα όσα λέει δεν έχω κανένα παράπονο.
Η τιμή της είναι στα 3 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά
Βγαίνει και σε άλλα χρώματα
Την πήρα από ΕΔΩ





Τσαντάκι για την Οργάνωση των Καρτών σας , Εισιτήριων αλλά και γενικά βολικό για τα ταξίδια σας!
Η τιμή του είναι στα 2 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Βγαίνει και σε άλλα χρώματα.
Το πήρα από ΕΔΩ 



Αθλητικό μπουστάκι πολύ ελαστικό σε πάρα πολλά μεγέθη... Έχει επένδυση από μέσα η οποία βγαίνει για όσες δεν το θέλουν και είναι πολύ καλής ποιότητας.
Η τιμή του είναι στα 5 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Βγαίνει και σε άλλα χρώματα.
Το πήρα από ΕΔΩ


Σε αυτό εδώ το πραγματάκι βάζετε το τσάι σας ( χύμα τσάι ) και το τοποθετείται μέσα στο ποτήρι σας χωρίς να χρειάζεται να σουρώνεται το τσάι και να κάνετε όλοι αυτή την διαδικασία.
Έχει πολλά που επιλέγεται χρώματα αλλά εγώ το παράγγειλα χωρίς να επιλέξω και μου ήρθε σε κόκκινο χρώμα...
Η τιμή του είναι στο 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Το πήρα από ΕΔΩ 



Χτένες τις οποίες τις πήρα για να τις χρησιμοποιώ όταν πιάνω πάνω το μαλλί μου ώστε να μην πετάει καμία τρίχα και κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους.
Η Τιμή τους είναι στο 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά 
Την μαύρη την πήρα από ΕΔΩ
Την ροζ την πήρα από ΕΔΩ



Καλώδιο για σύνδεση κινητού με υπολογιστή και όχι μόνο σε ένα υπέροχο ροζ χρώμα το οποίο είναι 3 μέτρα.
Βγαίνει και σε άλλα χρώματα.
Η τιμή του είναι στο 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά
Το πήρα από ΕΔΩ


Σετ Εργαλεία Μανικιούρ - Πεντικιούρ

Η Τιμή τους είναι 2 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά
Το πήρα από ΕΔΩ

Σετ Εργαλεία Νυχιών
Η τιμή τους είναι 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά
Τα πήρα από ΕΔΩ


Για το μόνο που απογοητεύτηκα είναι αυτή εδώ η τσάντα γιατί δεν ξέρω αν έγινε λάθος σε εμένα η εγώ κατάλαβα λάθος αλλά περίμενα να μου έρθει μια μεγάλη και μια μικρή τέτοια τσάντα και μου ήρθε αυτή εδώ η μια σταλίτσα μόνο και απογοητεύτηκα.
Η τιμή της είναι στα 3 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά
Την πήρα από ΕΔΩ


Πινέλα για τζελ νυχιών.
Η Τιμή του σετ είναι στα 2 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Το πήρα από ΕΔΩ


Υπέροχο αξεσουάρ για τα μαλλιά και άκρως καλοκαιρινό για την δική μου άποψη.
Η τιμή του είναι στο 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Δείτε το καλύτερα από ΕΔΩ


Είναι πιαστράκια για τα ακουστικά σας. Ήταν σε διάφορα σχέδια αλλά εγώ έτυχα αυτό γιατί από τον πωλητή που επέλεξα δεν είχε να διαλέξω. Όπως και να ' χει είναι γλυκούλια.
Η τιμή τους σαν σετ των δύο είναι 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Τα πήρα από ΕΔΩ



Βαμβάκια για τα νύχια 900 τμχ

Η τιμή της συσκευασίας είναι 1 ευρώ + 1 ευρώ μεταφορικά.
Το πήρα από ΕΔΩ


Αυτό ήταν το πρώτο μέρος αυτού του Haul από το +Wish , ελπίζω να σας άρεσε και πείτε μου και εσείς αν έχετε πάρει κάτι από την συγκεκριμένη σελίδα και σας άρεσε.
Επίσης να σας πω , πως μου έρχονται περίπου σε δύο με τρεις εβδομάδες.

xxx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3