Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Empties #2 ( Αδειες συσκευασίες )


Νομίζω ότι έχω να ανεβάσω πάρα πολύ καιρό Εmpties και στο τέλος δεν θα χωράω στο σπίτι με όλα αυτά που έχω... :p

Δεν θα σας δείχνω πολλά μαζί ώστε να μη σας κουράζω!!




1. Volume shampoo με πράσινο τσάι και Περγαμόντο +oriflamegreece 

Είναι ένα οικονομικό σαμπουάν και καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά. Είναι για λεπτά λεπτά μαλλιά και θα σας το πρότεινα.

2. Colour Care Conditioner 

Eίναι και αυτό ένα οικονομικό Conditioner για βαμμένα μαλλιά ειδικά αν το βρείτε σε έκπτωση και μαλακώνει αρκετά τα μαλλιά σας!



1. Nourishing Shampoo +O.live 

Είναι σε travel Size και ήταν σε ένα συνδρομητικό κουτί που πήρα. Μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ γιατί μαλάκωνε πολύ τα μαλλιά και νομίζω ότι ειδικά για εσάς που έχετε ταλαιπωρημένα και ξηρά μαλλιά είναι ότι πρέπει. Σίγουρα θα το αγοράσω και σε Full Size.

2. Energizing Conditioner

Υπέροχο και σε συνδυασμό με το σαμπουάν που σας έδειξα της ίδιας εταιρείας θα κάνουν τα μαλλιά σας απίστευτα μαλακά και ευκολοχτένιστα.



1. Αποσμητικό σε σπρέι από την Dove - Go Fresh

Δεν μου αρέσει καθόλου , δεν έχει 48 ωρη διάρκεια το Original σε σπρέι είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει σε όλη μου την ζωή και ο μόνος λόγος που πήρα αυτό ήταν γιατί δεν βρήκα το άλλο που παίρνω... Πηγαίνετε να πάρετε το original σε σπρέι και θα με θυμηθείτε.

2.Απαλό σαμπουάν για την ρύθμιση του Ph από την Fresh Line

Χωρίς να πω πολλά δεν μου άρεσε γιατί δεν κάνει αφρό ,δεν καθαρίζει και δεν μου άρεσε καθόλου. πείτε μου και εσείς αν έχετε δοκιμάσει αυτό το σαμπουάν και αν σας άρεσε η αν κάποιο άλλο σαμπουάν της Fresh Line είναι πολύ καλό!!


Υπέροχο Face Mist από την +REN Skincare Greece 

Θα το αγοράσω και σε κανονική συσκευασία ακόμα και αν δεν είναι και το πιο οικονομικό της αγοράς. Δεν ξέρω γιατί αλλά νιώθω την ενυδάτωση που κάνει στην επιδερμίδα μου. Το λατρεύω!


Αρωμα που θα βρείτε στο Cherrybox και το συγκεκριμένο είναι με άρωμα πούδρας...

Θα το λατρέψετε και αυτό...!!!



Υ.Γ : Προϊόντα που δεν άρεσαν σε εμένα δεν σημαίνει πως δεν θα αρέσουν σε εσάς...!!! Δεν έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα σε όλους!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3