Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Γιατί μου αρέσει το YouTube - H πρώτη ελληνίδα YouTuber που ανακάλυψα!!





Καλημέρα Κορίτσια , νομίζω ότι το Blog μου θα αρχίσει να παραπονιέται που το έχω ξεχάσει αλλά με τόσες δουλειές που έχω δεν προλαβαίνω.

Στο προηγούμενο ποστ σας έβαλα το πρώτο βίντεο που ανέβασα πως να καθαρίσετε τα πινέλα σας γρήγορα και οικονομικά. Το σημερινό post ήθελα να το κάνω σε βίντεο αλλά επειδή έχω άλλα στο μυαλό μου για το δεύτερο βίντεο μου είπα να το κάνω εδώ στο blog μου.

Γιατί μου αρέσει το YouTube ;

1. Μπορώ να βρω ότι βίντεο θέλω και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που το δείχνουν ο καθένας χωριστά με τον δικό του τρόπο.


2. Μπορώ να πατήσω pause σε ένα βίντεο  η αν δεν προλαβαίνω να το δω όποτε  θέλω χωρίς να αγχώνομαι αν θα είμαι σπίτι εκείνη την στιγμή που έχει ανέβει ένα βίντεο και το καλύτερο χωρίς να έχει διαφημίσεις στις οποίες πρέπει να περιμένω 5 λεπτά για να συνεχίσω να βλέπω.


3. Μαθαίνω για καινούρια προϊόντα και αν αξίζουν μπαίνουν σύντομα στην συλλογή μου.


4. Υπάρχουν αληθινοί άνθρωποι που κάνουν το χόμπι τους και όχι δήθεν όπως στην τηλεόραση.

5. Πέρα από τα αρνητικά σχόλια που αφήνουν οι συνδρομητές και δεν το θεωρώ καθόλου σωστό , είναι και η αγάπη του κόσμου που δίνει στο άτομο που βλέπουν και αυτό δίνει χαρά στον YouTuber γιατί πάνω απ ' όλα είμαστε άνθρωποι και έτσι όσο περνάει ο καιρός εξελίσσεται και κάνει ακόμα πιο ωραία βίντεο.

5. Και τέλος , είναι μια ωραία πλατφόρμα που μπορείς να δείξεις το ταλέντο σου από το σπίτι σου.


Η πρώτη YouTuber που ανακάλυψα πριν 5-6 χρόνια περίπου είναι η Ιωάννα Σαμαρά την οποία μέχρι και σήμερα παρακολουθώ.


Και κάπου εδώ τελειώνει το σημερινό post. Εσάς γιατί σας αρέσει το YouTube;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3