Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

September Skincare Routine!

Γεια σας κορίτσια μου!!! Μετά από ένα χρόνο ( και παραπάνω ) αποχής από το blog μου , αποφάσισα να επανέλθω δυναμικά. Σαν εργαζόμενη μαμά , έχω πει ότι μια μέρα της εβδομάδας ( θα αποφασίσω ποια μέρα) θα ανεβάζω και κάτι νέο.

Σήμερα σας έχω την ρουτίνα μου που έχω ξεκινήσει αυτόν τον μήνα με προϊόντα που υπήρχαν στο Autumn Cherrybox αλλά και με ένα extra προϊόν που είχα καιρό στο συρτάρι μου μέχρι να τελειώσουν τα προηγούμενα που είχα.

1. Gel καθαρισμού ( ODEIA eco cosmetics - rince off gel cleanser)


Είναι ήπιο καθαριστικό με απίστευτη μυρωδιά ( σαν αντιηλιακό) και καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την ερεθίζει.


2. VQ by Vitamasques - Rose Gommage Peeling Gel



Ακόμα ένα ήπιο προϊόν και δεν είναι άλλο από ένα scrub προσώπου με απίστευτη γλυκιά μυρωδιά και πολύ απαλή υφή που καθαρίζει πολύ καλά το πρόσωπο.


3Panthenol Extra - White Pearl Peel Οff mask


Τι να πω για αυτή την μάσκα , αφαιρείται σαν φιλμ αλλά δεν είναι μια απλή μάσκα. Είναι διάφανη μάσκα αλλά περιέχει ασημί χρυσόσκονη που σε κάνει να λάμπεις ( θες δεν θες) . Καθαρίζει εξαιρετικά την επιδερμίδα και μυρίζει και αυτή πολύ ωραία. Επίσης να σας πω , ότι χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη μάσκα μια φορά την εβδομάδα γιατί θεωρώ πως δεν χρειάζεται παραπάνω! Μπορείτε να κάνετε όλη αυτή την ολοκληρωμένη περιποίηση Σάββατο η Κυριακή ώστε να νιώθετε πως η εβδομάδα σας ξεκινάει όμορφα και με λαμπερό δέρμα!

4. Φαρμακείο της Φύσης Physis Laboratory - Κρέμα προσώπου για ενυδάτωση 


Μετά από όλο αυτό τον καθαρισμό βάζω και την κρέμα για ενυδάτωση και νιώθω απίστευτα ενυδατωμένο το πρόσωπο μου. Θέλει μικρή ποσότητα γιατί απλώνεται πολύ εύκολα.


Προσωπικά είμαι ευχαριστημένη με όλα τα προϊόντα γιατί καταλαβαίνω πως κάνουν δουλειά με ένα μικρό μείον ότι η κρέμα προσώπου μου δημιουργεί μια μικρή λιπαρότητα αλλά δεν παύω να βλέπω πως ενυδατώνει το πρόσωπο μου.


Αυτά από εμένα. Πείτε μου κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά που σας έδειξα και ποια είναι η γνώμη σας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3