Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Παλέτα Camouflage 15 χρωμάτων

Γεια σας Κορίτσια!!!!

Γενικά είμαι από τις γυναίκες που εμπιστεύομαι πιο εύκολα μια γνωστή εταιρεία καλλυντικών ,  παρά μια άγνωστη και με πιο προσιτές τιμές , αλλά αγόρασα αυτή την παλέτα με  concealer άγνωστης εταιρείας από το  ebay.... Φοβόμουν μέχρι και να τα βάλω στο πρόσωπο μου ειδικά αν ήταν για πολλές ώρες.... Για να μην τα πολυλογώ λοιπόν και η υφή αλλά κυρίως η κάλυψη που κάνει είναι πάρα πολύ καλή... Δεν μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα η να βγάλω σπυράκια η να έχω φαγούρα.... Αλλωστε όλα τα δέρματα δεν είναι ίδια...!!!

Αυτή εδώ είναι η παλέτα με τα concealer...Εγώ το είχα αγοράσει 4,15 ευρώ αλλά αλλάζουν τις τιμές... θα σας έχω στο τέλος του post το link της παλέτας..!!






Αυτές τις φατσούλες πάνω στα χρώματα σας τις έβαλα για να σας δείξω τι χρησιμοποιώ εγώ πιο πολύ... κάτω δεξιά κάνω φωτοσκιάσεις , πάνω αριστερά το χρησιμοποιώ μετά το μεικ απ ανάμεσα στα φρύδια και όλα τα άλλα για να καλύψω... είτε σαν μίξη μεταξύ τους είτε ξεχωριστά τα χρώματα..!!!



Αυτό είναι το link με την παλέτα: http://www.ebay.com/itm/Pro-15-Colors-Makeup-Neutral-Concealer-Camouflage-Cream-Cosmetic-Palette-Set-Kit-/281240293717

Υ.Γ. Ελπίζω να σας βοήθησα και να σας βρήκα μία πιο οικονομική λύση για μια παλέτα με κονσίλερ...Θα χαρώ πολύ να γίνεται μέλη στο blog μου η να μου αφήσετε ένα σχόλιο αν σας άρεσε το post και αν σας βοήθησα έστω και λίγο.. Kisses..

Δεν κάνω διαφήμιση απλά λέω την γνώμη μου!!! <3





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3