Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Gliss Review


Γεια σας Κορίτσια...
Είμαι σήμερα εδώ για να σας κάνω ένα mini review και  πω πως λατρεύω την συγκεκριμένη σειρά της gliss γιατί αφήνει τα μαλλιά μαλακά και ευκολοχτένιστα... πραγματικά γλιστράνε τόσο όμορφα , είναι πολύ αέρινα... δυστυχώς το σαμπουάν και η μάσκα μου έχουν τελειώσει και έτσι βρήκα φωτογραφίες στο ίντερνετ και θα σας τα βάλω για να δείτε πως είναι και το σαμπουάν και η μάσκα...



Ας ξεκινήσω με το σαμπουάν λοιπόν και να σας πω ότι καθαρίζει πάρα πολύ καλά τα μαλλιά , ότι και σκέτο κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά και ότι αφήνει και αυτό από μόνο του πολύ ωραία μυρωδιά στα μαλλιά...















Επόμενο προϊόν είναι η μαλακτική κρέμα όπως βλέπετε στα αριστερά της φωτογραφίας... Και αυτή δεν έχω λόγια είναι απλά τέλεια και μαλακώνει τα μαλλιά σε άριστο βαθμό...

Μετά είναι το σπρέι για μεταξένια λάμψη και ενυδάτωση που σας πληροφορώ εγώ και στεγνό μαλλί όταν έχω για να μυρίζει τέλεια ψεκάζω από απόσταση και μυρίζουν φανταστικά συν ότι μαλακώνει και αυτό τα μαλλιά.... ( σε άλουστα μαλλιά ίσως να τα λαδώσει περισσότερο)


και τελευταία άφησα την μάσκα.... Κορίτσιααααααααα απλά τρέξτε να την πάρετε... είναι τέλεια... δεν έχω λόγια όλη η σειρά είναι φανταστική και τα μαλλιά σας φαίνονται υπέροχα και είναι ευκολοχτένιστα....




Σας ευχαριστώ που το διαβάσατε , ελπίζω να σας άρεσε και περιμένω να μου πείτε και εσείς αν έχετε δοκιμάσει αυτή την σειρά και πως σας φάνηκε... 

Υ.Γ... Δεν κάνω διαφήμιση απλά λέω την πραγματική μου άποψη για τα προϊόντα που αγοράζω..

<3



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3