Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Dove ζελέ ντους-Aφρόλουτρο REVIEW

Γεια σας κορίτσια...!!!

Τελευταία έχω δοκιμάσει δύο ζελέ ντους βασικά ένα ζελέ ντους και ένα αφρόλουτρο από την #Dove και πραγματικά είναι υπέροχα αλλά το ένα από αυτά είναι για εμένα προσωπικά το πιο ωραίο από αυτά τα δύο... Ας μη τα πολυλογώ και ας ξεκινήσω...


Το πρώτο είναι το Fine Silk

Είναι αφρόλουτρο αν και εγώ τα χρησιμοποιώ και τα ζελέ ντους και τα αφρόλουτρα με τον ίδιο τρόπο σαν ζελέ ντους και πιστεύω και πολλές από εσάς και πραγματικά είναι πολύ ωραίο... η μυρωδιά του είναι το πατσουλί μαζί με λευκή ορχιδέα... Έχεις την αίσθηση της φρεσκάδας , του καλοκαιριού κάτι ελαφρύ γενικώς....




Επόμενο είναι το νέο body wash PURELY pampering
Αχ δεν έχω λόγια... μετά από του korres το white tea bergamot freesia αυτό είναι το δεύτερο λατρεμένο μου... μυρίζει εκπληκτικά κρέμα φυστικιού και μανόλια... έχει ένα όχι τόσο ελαφρύ άρωμα αλλά σίγουρα σε χαλαρώνει και αφήνει υπέροχη μυρωδιά στο δέρμα...


Αυτό ήταν το review μου ελπίζω να σας άρεσε και αφήστε μου σχόλια εάν θέλετε και πείτε μου πιο αφρόλουτρο η ζελέ ντους άρεσε σε εσάς...


Υ.Γ. δεν κάνω διαφήμιση...!!! <3

Φιλάκια... θα τα ξανά πούμε σε άλλο post.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3