Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Apivita καθαριστικό προσώπου Review

Γεια σας............!!!


Ένα από τα αγαπημένα μου καθαριστικά προσώπου είναι της apivita ο αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια...

Πραγματικά δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει μετά πολύ γλυκιά απαλότητα στο δέρμα... εγώ το είχα αγοράσει από online φαρμακείο σε έκπτωση γύρω στα 7 ευρώ αν δεν κάνω λάθος αλλά και εσείς μπορείτε να ψάξετε προσφορές σε online φαρμακεία γιατί κάνουν συνεχώς...

Θα το ξανά αγοράσω μόλις μου τελειώσει γιατί είναι το πρώτο και για μάτια και για πρόσωπο που μου έχει αρέσει πάρα πολύ...

Έχει και αυτή την αντλία η οποία σε βοηθάει πάρα πολύ στην χρήση του...!!!


Ελπίζω να σας άρεσε το post μου και θα σας το πρότεινα ανεπιφύλακτα...


Υ.Γ. δεν κάνω διαφήμιση..!!! <3

Κisses!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3