Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Colortrend πούδρα

Γεια σας κορίτσια ,

Σήμερα ήθελα να σας δείξω την αγάπη μου πούδρα ever και πιο οικονομική... 
Είναι της εταιρείας AVON cosmetics και από την Σειρά colortrend. Την λατρεύω γιατί χωρίς μεικ-απ χωρίς consealer είναι απλά φανταστική και καλύπτει πάρα πολύ καλά... Θεωρώ πως ειδικά τα πρωινά σας αν δεν έχετε χρόνο για μακιγιάζ αλλά θέλετε να έχετε ένα απαλό ωραίο μακιγιάζ , αυτή η πούδρα είναι ότι πρέπει... και μπορείτε να βάλετε και ένα ρουζάκι , ένα κραγιόν και ίσως λίγη μάσκαρα και είστε έτοιμες...


Εγώ χρησιμοποιώ χρόνια την πρώτη απόχρωση που βλέπετε στην φωτογραφία αριστερά που είναι η πιο ανοιχτόχρωμη... Αυτή η σειρά έχει δύο αποχρώσεις και χθες μου ήρθε και η δεύτερη απόχρωση  που πρώτη φορά θα την δοκιμάσω και αυτό γιατί θέλω να δω αν τώρα το καλοκαίρι με το μαύρισμα κάτσει και αυτή καλά στο δέρμα μου η θα είναι πολύ σκούρο χρώμα. Και με την ανοιχτή απόχρωση δεν έχω θέμα όταν μαυρίζω τόσο πολύ αλλά είπα να δοκιμάσω και την σκούρα απόχρωση...

Η τιμή της πούδρας είναι 11,90 ευρώ τα 10g
αλλά συνεχώς βγάζουν προσφορές και εγώ επειδή παίρνω κάθε φορά 2 τις παίρνω με 5-6 ευρώ την κάθε μία...

Οι αποχρώσεις στην πούδρα final touch είναι :

Η translucent είναι η πρώτη ανοιχτόχρωμη και την συνιστώ ανεπιφύλακτα... 

Η translucent tan είναι η σκουρόχρωμη πούδρα....


Επίσης να σας πω ότι η δική μου επιδερμίδα δεν είναι σκούρα ούτε ανοιχτή αλλά είναι κυρίως χλωμή επιδερμίδα...


Ελπίζω να σας άρεσε το post και αν θέλετε αφήστε μου ένα σχόλιο για το τι πούδρα αρέσει σε εσάς...


Υ.Γ; Δεν κάνω διαφήμιση!!!

KISSES

<3 <3 <3



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3