Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Unboxing Tofarmakeiomou!

Γειά σας Κορίτσια...!

Σας έχω άλλο ένα unboxing post και αυτό είναι με προϊόντα από online φαρμακείο...tofarmakeiomou.

Αρχικά ξεκίνησα την αγορά μόνο για τα αγαπημένα μου  αντισηπτικά χεριών από την reval και επειδή είχε πολύ καλές προσφορές το online φαρμακείο είπα να το εκμεταλλευτώ και να πάρω και κάποια άλλα πραγματάκια που χρειαζόμουν.... review για τα προϊόντα θα σας κάνω σε άλλο post απλά να σας πω για τα αντισηπτικά ότι είναι πάρα πολύ καλά , πλέον είναι οικονομικά γιατί εγώ παλιά τα έπαιρνα το ένα 6 ευρώ και ότι αφήνουν πολύ ωραία μυρωδιά στα χέρια...




Λοιπόν ας τα πάρω με την σειρά και να σας λέω τι είναι το καθένα...






Είναι νομίζω γνωστή σε πολλές από εσάς η αντιηλιακή κρέμα της #Frezyderm 
Την πήρα με 50 δείκτη προστασίας , είναι ανθεκτική στο νερό , υπόσχεται ματ υφή είναι για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες...
Αρχική τιμή είναι γύρω στα 24 ευρώ και εγώ την πήρα με 50% έκπτωση στα 12,18 ευρώ. 


Κοrres αντικουνουπικό γαλάκτωμα Μύρτιλο & Σιτρονέλα 150 ml 
Τιμή με έκπτωση 4,45 ευρώ.
(Για παιδιά άνω των 3 ετών)


Αντιηλιακή κρέμα για το ευαίσθητο βρεφικό δέρμα με δείκτη προστασίας 50+. 50ml
Τιμή με έκπτωση : 7,50 ευρώ



Και τέλος το αγαπημένο μου αντισηπτικό χεριών... Είχα παραγγείλει 2 με καρύδα και ένα με βανίλια αλλά μου τα έστειλαν αντίθετα... δεν με πειράζει βέβαια γιατί χαμένα δεν θα πάνε και η βανίλια αφήνει και αυτή ένα πολύ ωραίο άρωμα στα χέρια αλλά σαν την καρύδα ειδικά τώρα το καλοκαίρι δεν είναι.... Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα και είναι πολύ οικονομικά και χωρίς έκτωση από το συγκεκριμένο φαρμακείο αλλά και τώρα με την έκπτωση....
Κανονική τιμή 3,50 ευρώ
Με την έκπτωση που τα αγόρασα εγώ είχαν 1,75 ευρώ τμχ - 100ml

Eλπίζω να σας άρεσε το post μου...
Θα τα πούμε σε ένα άλλο post ...
Μέχρι τότε να περνάτε τέλεια !



Υ.Γ: Δεν κάνω διαφήμιση

KISSES

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3