Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Η μανία μου με τα καλλυντικά !

Γεια σας Κορίτσια...!!

Μερικές φορές σκέφτομαι αν είμαι η μόνη γυναίκα που έχει μανία με τα καλλυντικά και αγοράζει πολλά περισσότερα από αυτά που χρειάζεται , ( άμεσα τουλάχιστον ). Αλλά πως να το κάνουμε κορίτσια , όταν βλέπω κάτι καινούριο που λένε τα καλύτερα για το προϊόν αυτό , εγώ να μη το δοκιμάσω για να έχω και εγώ μια γνώμη,και επειδή είναι πολύ καλό προϊόν να το βάλω στην συλλογή μου? Μου αρέσει όμως να αγοράζω και καλλυντικά τα οποία είναι σε πολύ γλυκιές και όμορφες συσκευασίες γιατί δεν μπορώ να αντισταθώ...

Κατηγορίες προϊόντων που δεν τα χρησιμοποιώ όλα είναι οι εξής :

  • Κρέμες Σώματος ( Γιατί τον χειμώνα δεν βάζω τόσο όσο το καλοκαίρι με αποτέλεσμα αν ξεκινήσω κάποια  και λήξει να την πετάξω...)
  • Κραγιόν ( Γιατί έχω πολλά χρώματα από αυτά που δεν μου πηγαίνουν νομίζω αλλά συνεχίζω να αγοράζω νέα χρώματα που αγαπώ , σε τόνους ροζ , φούξια , μοβ , μπεζ κτλ...)
  • Κρέμες Χεριών ( Γιατί δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα ξηρότητας κτλ αλλά καλό είναι να υπάρχει μια στην συλλογή σου για τις κρύες μέρες του χειμώνα)
Ήταν ένα πολύ μικρό post και αυτό γιατί θα ήθελα να μου αφήσετε εσείς ένα σχόλιο και να μου πείτε αν και εσείς έχετε μανία να αγοράζεται καλλυντικά ακόμα και αν δεν τα χρειάζεστε , αν και εσείς έχει τύχει να πετάξετε σχεδόν ένα άθικτο προϊόν
ώστε να δω ότι δεν είμαι η μόνη και απλά όλες οι γυναίκες είμαστε υπερκαταναλωτικές,αλλά τι να κάνουμε δεν μπορούμε να αντισταθούμε!!!

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας που διαβάσατε το μικρό μου Post....
θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε ένα σχόλιο....
Θα τα πούμε σε επόμενο Post...
Μέχρι τότε να περνάτε τέλεια..!!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3