Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Mini Haul - Νοεμβρίου 2015

Γεια σας Κορίτσιααα!!!! Έχω να κάνω πάρα πολύ καιρό Haul post και γενικά να να ανεβάσω κάποιο post και έτσι είπα να σας δείξω τα λίγα πραγματάκια που αγόρασα χθες από σούπερ μάρκετ...!
Ας ξεκινήσω λοιπόν ... ( στην φωτογραφία παρακάτω έχω ξεχάσει να βάλω την λακ μαλλιών )


Proderm , white glow , οδοντόκρεμα , κουβέρτα



Αυτή την λακ μαλλιών την αγαπώ , την λατρεύω δεν έχω λόγια... Βέβαια η συγκεκριμένη δεν το είχα προσέξει και δεν είναι αυτή που παίρνω που λέει δυνατό κράτημα αλλά είναι εξίσου καλές και οι δύο εκδοχές... κρατάει τα μαλλιά σταθερά και όταν λέω σταθερά εννοώ σταθερά , και για πάρα πολλές μέρες... εγώ σε χτένισμα που το κράτησα δύο ημέρες και τα έλουσα την τρίτη ημέρα το μαλλί μου ήταν εκεί και άθικτο . ( εννοείται χωρίς να πασπατεύουμε το μαλλί μας για να χαλάσει )
Είναι η μικρή συσκευασία η οποία είναι πολύ καλή για την τσάντα σας... για μια μεσαία τσάντα και έχει γύρω στα 3 ευρώ!




Επίσης για το παιδάκι μου που είναι 20 μηνών πήρα αυτή την οδοντόκρεμα της Colgate και απίστευτη μυρωδιά και γεύση , μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια!
Η τιμή της δεν ξεπερνάει τα 3,50 ευρώ



Οδοντόκρεμα white glow η οποία υπόσχεται αίσθηση φρεσκάδας και λαμπερό χαμόγελο. Και όντως είναι πάρα πολύ καλά , αφήνει την αίσθηση φρεσκάδας όσο για το λαμπερό χαμόγελο θα δείξει στο μέλλον με την καθημερινή χρήση της.
Είχε δώρο μια οδοντόβουρτσα , και μεσοδόντια βουρτσάκια τα οποία χρησιμοποιούνται για την απομάκρυνση υπολειμμάτων φαγητού από τα δύσκολα σημεία.
Η τιμή του δεν ξεπερνούσε τα 4-5 ευρώ.


Παιδικό σαμπουάν & αφρόλουτρο μαζί για το παιδάκι μου το οποίο είναι 21 μηνών.
Η Τιμή του ήταν γύρω στα 4 ευρώ και ήταν 1 & 1 δώρο.


Και αυτή η γλυκύτατη κουβέρτα που είναι σαν προβατάκι , είναι πολύ απαλή και ζεστή , και έχει το δεύτερο αγαπημένο μου χρώμα μετά το ροζ ....
Και η τιμή της ήταν στα 20 ευρώ...

Ήταν ένα μικρό Post αλλά ελπίζω να σας άρεσε...
θα τα πούμε σε ένα άλλο Post...
Mέχρι τότε...
KISSESS!!!

ΙΝSTAGRAM : vasiliki_ni
<3







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3